bliskociebie Pytania i odpowiedzi

1. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie ?

Aby złożyć zamówienie w bliskociebie24.pl rejestracja nie jest potrzebna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień, możliwość śledzenia statusu zamówienia.

2.Jakie są zalety rejestracji ?

Rejestracja w bliskociebie24.pl otwiera przed Państwem wiele możliwości: -dostęp do złożonych zamówień, mają Państwo możliwość sprawdzenia w zakładce "Zamówień" aktualnego statusu złożonego zamówienia, -dostęp do historii poprzednich zamówień., łatwiejsze zakupy kolejnym razem, -dane rejestrowane zapisywane są na naszej stronie i automatycznie wywoływane przy każdym kolejnym zamówieniu.

3.Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon ? Nie przyjmujemy zamówień składanych telefonicznie. W przypadku jakichkolwiek trudności ze złożeniem zamówienia online, nasi konsultanci chętnie pomogą Państwu w przejściu przez proces złożenia zamówienia online. W celu uzyskania pomocy prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod numer telefonu: 698-669-018

4. Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia ? Klienci zarejestrowani mogą sprawdzić aktualny stan realizacji zamówienia po zalogowaniu się w zakładce "Zamówienia". Ponadto o wszystkich zmianach statusu zamówienia są Państwo informowani na bieżąco drogą mailową. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: bok@bliskociebie24.pl bądź telefonicznie pod numer 698 669 018

5. Czy mogę otrzymać fakturę VAT ? Na życzenie klienta istnieje możliwość wystawiania faktury VAT za zakupione przedmioty w naszym sklepie. W tym celu, w trakcie składania zamówienia w "Danych Dostawy" należy zaznaczyć opcję o FAKTURĘ VAT oraz podać dane do faktury. Faktura VAT zostanie przesłana wraz ze zrealizowanym zamówieniem.

6. Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji ? Skompletowana przesyłka może zostać wysłana na dowolny wskazany przez Państwa adres. W tym celu, w trakcie realizacji zamówienia w kroku "Dane Dostawy" należy wpisać nowy adres, na który życzą sobie Państwo, aby przesyłka została dostarczona.

7. Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony ? Wszystkie produkty wysyłane są w opakowaniach kartonowych, które mają za zadanie należycie zabezpieczyć towary na czas transportu. Zewnętrzne opakowanie kartonowe oklejone jest taśmą firmową, która daje gwarancje, że nikt w trakcie transportu nie miał dostępu do zawartości przesyłki. Jeżeli dostarczona przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzenia (jest zgnieciona, opakowanie kartonowe jest rozerwane itp.) można odmówić jej odbioru, wtedy przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Klient może również dokonać odbioru tej paczki i w obecności pracownika przewoźnika sprawdzić o sporządzenie protokołu uszkodzenia.

8.Wysyłka 48 Godzin Jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone do godziny 13.00 to wysyłka wychodzi od nas jeszcze tego samego dnia. W przypadku zamówień składanych lub opłaconych po godzinie 13, zostaną one nadane w kolejnym dniu roboczym.

9.Kiedy otrzymam zamówione produkty ? Ze względu na bardzo bogaty asortyment nie jesteśmy w stanie mieć wszystkich towarów dostępnych w naszych magazynach. Produkty dostępne od ręki znajdują się w zakładkach produktów. Na karcie każdego produktu jest również podany czas realizacji zamówienia. Jest to czas niezbędny na sprowadzenie produktów od dostawcy. W przypadku zakupu produktu o różnym czasie realizacji nadajemy przesyłkę po skompletowaniu wszystkich przedmiotów. Do tego terminu trzeba doliczyć czas niezbędny na dostawę przesyłki.

10. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście ? Tak, po skompletowaniu wszystkich zamówionych produktów poinformujemy Państwa o oczekującym na odbiór zamówienie. Jeśli wybraliście państwo opcje ''odbiór osobisty''. Zapraszamy do naszego sklepu w Starogardzie Gdańskim ul. Kościuszki 34F, 83-200 Starogard Gdański.

11. W jaki sposób mogę dokonać płatności na zamówienie ? bliskociebie24.pl oferuje Państwu następujące formy płatności: -szybkie płatności elektroniczne Shoper w trakcie składania zamówienia -płatność przelewem na konto (przesyłka kurierska)

12. Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji ? Edycji danych osobowych, podanych podczas rejestracji, mogą Państwo dokonać w dowolnym momencie. Po zalogowaniu wystarczy przejść do zakładki "moje dane", gdzie będzie można zmienić hasło, numer telefonu, adres mailowy. Aby dokonać zmiany należy wejść do zakładki "adres", gdzie można dokonać korekty.

13. Otrzymałam informacje o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła ? Czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości odbioru przesyłki. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszą firmą pod numerem telefonu: 698 669 018 lub drogą mailową bok@bliskociebie24.pl  gdzie uzyskacie Państwo numer listu przewozowego. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

bliskociebie do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
facebook
Sklep internetowy Shoper.pl